Naše prípady

16.07.2018 - 16:03
Ak vám poisťovňa znížila poistné plnenie z dôvodu neuznania výšky normohodiny a/alebo ceny náhradných dielov pri oprave, nezúfajte. Kontaktujte nás online vyplnením kontaktného formulára na http://bit.ly/InHelpKontakt alebo na tel. č. 0948 364 314. Dostaňte poistný problém z vašej hlavy a zverte ho nám. Až do vyplatenia poistného plnenia nám neplatíte žiadnu odmenu, ani skryté poplatky. 😊
05.07.2018 - 12:20
Ste finančný sprostredkovateľ, poisťovací agent alebo majiteľ autoservisu a prichádzate do styku s poistnými udalosťami? Pomôžme si navzájom a začnime spolupracovať. Kontaktujte nás e-mailom na info@inhelp.sk alebo telefonicky na 0948 364 314. Veď sme v tom spolu, tak sa spojme. 😊 www.inhelp.sk
27.06.2018 - 13:55
Ukradli vám auto a poisťovňa vám znížila poistné plnenie kvôli: 〰️ zabudnutým dokladom vo vozidle, 〰️ nezabezpečeniu vozidla, 〰️ alebo neprivolaniu polície? Navštívte našu web stránku http://bit.ly/InHelpKontakt a nechajte si bezplatne navrhnúť postup vymáhania poistného plnenia naším tímom profesionálov. #InHelp #KrádežAuta #VymáhaniePlnení
21.06.2018 - 11:41
Ak aj vy máte problém s poisťovňou – znížené poistné plnenie, neadekvátna náhrada škody či zamietnuté vyplatenie poistného plnenia, máte 3 možnosti, ako začať s riešením tohto prípadu. Kontaktujte nás: 📱telefonicky na tel. č. 0948 364 314 📧 e-mailom na info@inhelp.sk 📝 alebo vyplnením kontaktného formulára na našej webstránke www.inhelp.sk. Váš prípad posúdime bezplatne. Neplatíte nám nič až do vymoženia poistného plnenia alebo náhrady škody. #InHelp #KontaktujteNás
18.06.2018 - 06:57
Sme #InHelp a vymáhame poistné plnenia vo váš prospech už od roku 2014. Šetrite svoj čas, energiu i nervy a zverte svoj poistný prípad do rúk odborníkov. 🤝 Vopred nám neplatíte žiadne poplatky – našu odmenu si odpočítame až z vymoženého poistného plnenia alebo náhrady škody. www.inhelp.sk #VymáhamePoistnéPlnenia
13.06.2018 - 14:22
Nabúrali do vás a poisťovňa vám nepreplatila všetky náklady na opravu vášho vozidla? 🚙 Nezúfajte a podniknite ďalší krok k vyriešeniu tejto nepríjemnosti. Kontaktujte nás e-mailom na info@inhelp.sk alebo telefonicky na tel.č. 0948 364 314. Vopred neplatíte žiadne skryté poplatky, našu odmenu si odpočítame až z vymoženej náhrady škody. #InHelp #NáhradaŠkody
08.06.2018 - 11:06
Naťahovačky s poisťovňou vedia byť psychicky aj časovo náročné. 🤷‍♂️ Aj z tohto dôvodu sme sa rozhodli pomáhať vám s vymáhaním poistného plnenia, na ktoré máte nárok. Pri posudzovaní prípadu úzko spolupracujeme so súdnymi znalcami a partnerskou advokátskou kanceláriou. Navyše – vopred nič neplatíte, odmenu si odrátame až z vymoženého poistného plnenia. www.inhelp.sk #InHelp #BezplatnéPosúdenie
04.06.2018 - 08:32
Aj cesta na krátku vzdialenosť, ktorú veľmi dobre poznáte, môže priniesť komplikácie v podobe prasknutého čelného skla. Ešte nepríjemnejšie je, ak vám poisťovňa odmietne vyplatiť náhradu škody za túto nepríjemnosť. Ak sa tento prípad stal aj vám, nezúfajte. Kontaktujte nás vyplnením kontaktného formulára tu http://bit.ly/InHelpKontakt. Po oboznámení s vaším prípadom ho bezplatne posúdime a navrhneme ďalší postup. Výhodou je, že nám neplatíte žiadnu odmenu, až kým vám nevyplatia vymožené poistné plnenie, na ktoré máte nárok. #InHelp #PZP #PrasknutéČelnéSklo
28.05.2018 - 09:38
Dokážeme vám pomôcť aj s poistnými udalosťami, ktoré nie sú staršie ako 4 roky. A to aj v prípade, že ste na poistnú udalosť medzičasom zabudli, alebo ju už považujete za uzavretú. Nemusíte investovať žiadne peniaze – posúdenie prípadu u nás v #InHelp je bezplatné. Našu odmenu si odpočítame až z vymoženého poistného plnenia. 🙂 Vyplňte kontaktný fomulár tu: http://bit.ly/InHelpKontakt a popíšte nám váš prípad. Radi pomôžeme aj vám. #VymáhaniePoistného #BezplatnéPosúdenie
23.05.2018 - 10:56
V roku 2017 bolo na Slovensku ukradnutých 1525 áut. 🚗 Predpokladá sa, že toto číslo bude postupne len klesať. No ak ukradli auto aj vám – napr. so zabudnutými dokladmi v aute – a poisťovňa vám z tohto dôvodu znížila poistné plnenie, nezúfajte. Prečítajte si, čo musí vaša poisťovňa preukázať, aby mohla v takomto prípade pristúpiť ku kráteniu poistného plnenia tu: http://bit.ly/KráteniePP. Nechajte vymáhanie poistného na nás – kontaktujte nás na info@inhelp.sk alebo na tel. č. 0948 364 314. 😊 #InHelp #HavarijnéPoistenie #KrádežAuta
17.05.2018 - 07:24
Máme riešenie aj na situácie, kedy vám poisťovňa znížila poistné plnenie, alebo ho úplne zamietla a nezaplatila vôbec. Pošlite nám stručný popis prípadu a všetky dostupné podklady, my váš prípad posúdime a ponúkneme vám ďalší postup alebo odkúpenie pohľadávky. 🙂 Prečítajte si viac na http://bit.ly/FinančnáKompenzácia a neváhajte sa na nás obrátiť. #InHelp #OdkúpeniePohľadávok #FinančnáKompenzácia
14.05.2018 - 13:32
V prípade problému s vymáhaním poistného plnenia sa obráťte na nás. Po bezplatnom posúdení vášho prípadu sa vďaka dlhoročným skúsenostiam a úzkej spolupráci so znalcami i advokátskou kanceláriou o prípad postaráme tak, aby ste získali poistné plnenie, na ktoré máte nárok. 🙂 Navštívte našu webstránku www.inhelp.sk a dozviete sa viac. #InHelp #PoistnéPlnenie #ProblémSpoisťovňou
08.05.2018 - 11:17
Ak máte problém s vymáhaním poistného plnenia od poisťovne, máme pre vás 4 kroky, ako to vyriešiť: ✅ kontaktujte nás na info@inhelp.sk, alebo vyplňte kontaktný formulár na http://bit.ly/InHelpKontakt a objasnite nám váš poistný prípad, ✅ bezplatne, bez akýchkoľvek poplatkov, ho posúdime a navrhneme ďalší postup, ✅ po prevzatí vášho prípadu tento postup zrealizujeme tak, aby ste získali poistné plnenie, na ktoré máte nárok, ✅ váš poistný prípad je už na našich pleciach, nemusíte sa tým viac trápiť. #InHelp #VymáhaniePoistného #PomôžemeAjVám
02.05.2018 - 07:11
Čelné sklo, ktoré rozbije kameň letiaci spod kolies iného auta, musí riešiť poisťovňa v rámci PZP. V prípade, že vám poisťovňa odmietla vyplatiť náhradu škody za rozbité čelné sklo, využite naše bezplatné konzultácie bez skrytých poplatkov. Informujte nás o vašom prípade na info@inhelp.sk alebo telefonicky na 0948 364 314. Pomôžeme aj vám. 😊 #InHelp #PZP #ČelnéSklo
30.03.2018 - 14:37
Mali ste poistnú udalosť a POISŤOVŇA Vám poskytla POISTNÉ PLNENIE, ktoré ZNÍŽILA alebo Vám dokonca úplne ODMIETLA poskytnúť POISTNÉ PLNENIE? Váš prípad nie je starší ako 4 roky? Poisťovňa sa spolieha na to, že sa zachováte ako väčšina ľudí a nebudete sa ďalej o svoj prípad zaujímať. NEUROBTE POISŤOVNI RADOSŤ!!! NENECHAJTE POISŤOVNI SVOJE PENIAZE! Zašlite stručný popis Vášho prípadu spolu s listom z poisťovne na našu emailovú adresu info@inhelp.sk a my Váš PRÍPAD BEZPLATNE POSÚDIME a budeme Vás kontaktovať s naším stanoviskom. VAŠE STAROSTI S POISŤOVŇOU NA NAŠU HLAVU!
11.01.2018 - 07:06
Máte alebo ste mali problém s poisťovňou? - odmietla Vám poisťovňa poskytnúť poistné plnenie (napr. technicky neprijateľný priebeh nehody, poškodené čelné sklo na motorovom vozidle a pod.)? - znížila Vám poisťovňa poistné plnenie? (neprivolanie polície k nehode, zabudnuté doklady v aute atď.) - neuhradila Vám poisťovňa všetky náklady na opravu motorového vozidla? (amortizácia, rozdiel oproti kalkulácii poisťovne a pod.) - bola Vám spôsobená škoda (napr. pri dopravnej nehode) a neviete, aké nároky si môžete uplatniť alebo ako postupovať pri uplatnení Vašich nárokov? - máte iný problém s poisťovňou? Vaše starosti s poisťovňou na našu hlavu! Šetrite svoj čas a energiu a zverte svoj problém do rúk odborníkom. Budeme bojovať s poisťovňou za Vás!
19.12.2017 - 07:12
Plánujete uzatvoriť poistnú zmluvu? Chcete predísť budúcim nepríjemným prekvapeniam spojeným s likvidáciou Vašej poistnej udalosti? Pripravili sme si pre Vás pár tipov a rád na čo sa pri uzatváraní poistnej zmluvy zamerať. Pri PZP je rozhodovanie v zásade jednoduché, odporúčame rozhodnúť sa na základe kombinácie ceny (výšky poistného) a bonusov, ktoré poisťovňa k PZP ponúka (napr. stret so zvieraťom, pripoistenie čelného skla a pod.). Zložitejšou sa však táto téma stáva pri výbere havarijnej poistky. V žiadnom prípade neodporúčame rozhodovať sa len na základe ceny. Práve naopak, cena by mala byť až jedným z posledných kritérií pre rozhodnutie. Nasledujúca rada nebude populárna, ale... pred výberom havarijnej poistky si preštudujte poistné podmienky, prípadne od osoby, s ktorou poistnú zmluvu uzatvárate, žiadajte odpovede na nasledujúce otázky: - kedy sa škoda na vozidle bude považovať za totálnu? (medzi poistnými zmluvami existujú v tomto smere dosť výrazné rozdiely od 70% všeobecnej hodnoty vozidla až po 100%, pričom skutočnosť, či sa jedná o totálnu alebo parciálnu škodu ma zásadný vplyv na spôsob likvidácie poistnej udalosti a výšku poistného plnenia) - existujú nejaké obmedzenia týkajúce sa opravy poškodeného vozidla? (napr. určené autoservisy, horná hranica normohodiny za prácu, porovnanie faktúry s kalkuláciou poisťovne atď.) - aké zabezpečenie vozidla proti krádeži poisťovňa vyžaduje? - aké konkrétne povinnosti máte v prípade jednotlivých poistných udalostí (krádež vozidla, dopravná nehoda, vandalizmus a pod.) Všetky odpovede a skutočnosti, o ktorých sa budete s "poisťovákom" baviť v súvislosti s obsahom poistnej zmluvy a poistných podmienok žiadajte uviesť do zápisu z rokovania o uzatvorení poistnej zmluvy prípadne priamo do poistnej zmluvy (napr. do časti "ďalšie dojednania") tak, aby existoval v budúcnosti dôkaz o obsahu rokovania, ktoré predchádzalo uzatvoreniu poistnej zmluvy. Po uzatvorení poistnej zmluvy samozrejme nezabudnite žiadať od poisťovne kópiu každého dokladu, ktorý jej odovzdáte vrátane zápisu a FOTODOKUMENTÁCIE zo vstupnej obhliadky vozidla. Ak aj napriek uvedeným tipom nastanú problémy s poisťovňou, neváhajte nás kontaktovať! Vaše starosti s poisťovňou na našu hlavu!
27.11.2017 - 07:27
Mali ste poistnú udalosť a POISŤOVŇA Vám poskytla POISTNÉ PLNENIE, ktoré ZNÍŽILA alebo Vám dokonca úplne ODMIETLA poskytnúť POISTNÉ PLNENIE? Váš prípad nie je starší ako 4 roky? Poisťovňa sa spolieha na to, že sa zachováte ako väčšina ľudí a nebudete sa ďalej o svoj prípad zaujímať. NEUROBTE POISŤOVNI RADOSŤ!!! NENECHAJTE POISŤOVNI SVOJE PENIAZE! Zašlite stručný popis Vášho prípadu spolu s listom z poisťovne na našu emailovú adresu info@inhelp.sk a my Váš PRÍPAD BEZPLATNE POSÚDIME a budeme Vás kontaktovať s naším stanoviskom. VAŠE STAROSTI S POISŤOVŇOU NA NAŠU HLAVU!
08.11.2017 - 07:19
Najčastejším problémom v sporoch s poisťovňou je nedostatok podkladov (dôkazov) na strane poisteného (poškodeného), a preto sme si pre vás pripravili pár odporúčení ako týmto problémom predchádzať: - urobte si fotodokumentáciu všetkých poškodení na všetkých vozidlách zúčastnených na dopravnej nehode - urobte si fotodokumentáciu vozidiel v ich konečnej polohe hneď po nehode (ideálne z viacerých uhlov) - zaznamenajte si mená a adresy (telefón) všetkých svedkov dopravnej nehody - odložte si kópiu každého dokladu (tlačiva), ktorý poisťovni odovzdáte - žiadajte od poisťovne kópiu každého zápisu, ktorý vyhotoví v súvislosti s vašou poistnou udalosťou. Všetky tieto dôkazy si bezpečne uložte minimálne po dobu, kým vám príde oznámenie o poistnom plnení. V prípade, že dôjde zo strany poisťovne ku zníženiu alebo odmietnutiu poistného plnenia budete môcť takto pripravené dôkazy použiť vo svoj prospech.
15.05.2017 - 05:45
platili ste si dlhé roky životné poistenie a keď došlo k poistnej udalosti, poisťovňa od poistnej zmluvy odstúpila a nevyplatila Vám poistné plnenie? aj takýto problém s poisťovňou vyriešime za Vás:) http://www.inhelp.sk/page/kontakt/0
InHelp. s.r.o.
Daniela Dlabača 35
010 01 Žilina

Tel.: 0948 364 314
Email: info@inhelp.sk
inHelp footer facebook
© InHelp s.r.o.